Gick in i vecka 34 i lördags, sex veckor kvar och jag börjar verkligen längta efter att han ska komma ut.
 
Att man kan längta efter smärta, konstigt va? 
Men just nu skulle jag utan problem gå igenom det bara jag får träffa min lilla kille där inne.. Och slippa känna mig stor och orörlig är ju ett plus! 
 
Men tiden går ju! Jag har bara två veckor kvar att jobba, det ska bli så skönt! För även om jag blivit förflyttad så att jag slipper det fysiska tunga. Så börjar det bli väldigt tungt oavsett. Kan inte förstå att jag orkade jobba så länge sist.. i och för sig hade jag ingen tvååring då heller ;P. 
 
Och apropå tvååring så är det sommarfest på Veras dagis imorgon. Så picknick ska fixas och packas. 
 
 
Magen. . 9 kilo har jag gått upp. Inte lika mycket som med Vera. Men det kanske hinner ändras!  

Kommentera

Publiceras ej