Nyduschad och hårinpackning i håret.. sitter framför tvn och tar det lugnt. Det är tyst i huset, som det bara är på kvällarna.
 
Det är på kvällarna jag har en stund för mig själv. I alla fall en liten stund innan jag går och lägger mig. De här stunderna är så extremt behövliga!
När man aldrig har "egen tid" eller kan göra något på egen hand så får man ta det lilla man kan :) 
Men kan ju säga såhär: när S kommer hem ska jag minsann få gå ut själv! I alla fall en timme till affären :P
 
Det låter lite deppigt kanske men jag är så van att vara ensam med barnen att det går som på räls, nästan. Och jag älskar ju mina ungar! 
 

4 kommentarer

Ida Nilsson

01 Dec 2015 21:04

Visst är det så! Kvällarna är ovärderliga, precis som dagarna tillsammans med det finaste man har såklart. En balansgång i vardagen :)

Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

01 Dec 2015 21:52

Åhhå vilken fin bild :)

Louwise Influence

06 Dec 2015 19:38

Fina ungarna! <3

Louwise Influence

06 Dec 2015 19:38

Får komma å klappa häst snart! Kram

Svar: Ja det måste vi göra! :) kram
charlottewahlund.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej