Söndag kväll och helgen är förbi..
tråkigt med vardag och jobb, men skönt att dagarna går. Imorgon påbörjar jag min näst sista arbetsvecka. Sen kommer jag inte tillbaka förrän hösten 2016.. 
 
Det känns ganska härligt just nu! :)
 
Idag har dagen bestått av att storstäda huset, som var väldigt behövligt. dock så gillar inte riktigt min kropp sånt "tunggöra" längre. Så min rygg är ganska ledsen just nu. Vera har mest tittat på film och sovit, typ det jag hade velat göra! Det såg iaf väldigt mysigt ut :)
 

1 kommentarer

Ronja

31 May 2015 21:13

hoppas du kan hjälpa mig vinna en väska från by malene birger genom att skicka en liten kommentar på mitt bidrag i tävlingen, den avslutas ikväll så hoppas ha mest kommentarer så jag får vinna! http://www.autre.fi/bloggar/streetstyle/ronja-flygare

Kommentera

Publiceras ej